17. aprila 2014 je projektni partner energie: bewusst Kärnten v svojih prostorih v Celovcu v Avstriji gostil delavnico “Transfer workshop«
Glavni namen delavnice je bil pregled in diskusija obstoječega gradiva in metodologije za usposabljanje hišnkov, ki jo je razvil Avstrijski partner, ob upoštevanju posebnih potreb v lokalnih okoljih ( Slovenije in Hrvaške ) in specifičnih zahtev ciljne skupine usposabljanja, ki so bile ugotovljene v okviru delovnega paketa 2 . Razvita metodologija temelji na uporabi vnaprej določenega kontrolnega seznama , ki vključuje več ključnih področij energetske učinkovitosti (vedenje uporabnikov, električna energija , proizvodnja toplote, itd. ) v okviru posameznega objekta. Hišnik mora preveriti in analizirati posamezna področja in nato pripraviti ustrezne ukrepe, pri čemer si pomaga z predlogi ukrepov, ki so za vsako področje zbrani že v kontrolnem seznamu .
Na primer: Hišnik naredi preprost pregled zrakotesnosti oken in na podlagi ugotovitev izvede ustrezne ukrepe, kot na primer zamenjava tesnil ali nastavitev okovja oken. Po izpolnitvi kontrolnega vprašalnika za svoj objekt so hišniki deležni dodatnega usposabljanja, kjer imajo poleg detajlnejšega pregleda tematik z področja energetske učinkovitosti v stavbah tudi možnost konzultacije in razprave o ugotovitvah iz pregleda svojega objekta s strokovnjaki in drugimi udeleženci izobraževanja.
Ta pristop , ki ga imenujemo tudi problemsko učenje (ANG: »Problem based learning«) predstavlja popolno kombinacijo teorije in prakse , saj povezuje učenje z poklicnim življenjem, kar izboljša učno izkušnjo in z reševanjem konkretnih problemov neposredno vpliva na operativno energetsko učinkovitost stavbe udeleženca izobraževanja.