Po uspešno zaključenem projektnem kick off sestanku projekta SISMA PLUS, ki je bil organiziran dne 15.03.2021 preko Zoom platforme, smo projektni partnerji aktivno delali na prvih projektnih aktivnostih, s ciljem oblikovanja in postavitve temeljev za nadaljnjo izvedbo projekta.
Dne 22.07.2021 smo se projektni partnerji ponovno sestali s ciljem pregleda izvedenih aktivnosti in pregleda nadaljnjih zadolžitev. Program 2. partnerskega sestanka je vključeval naslednja področja:
– izobraževalne aktivnosti (v nadaljnjih mesecih bo pripravljen okvir in vsebine za izvedbo »train-the-trainers« izobraževanj ter »train-the-end-users« izobraževanj),
– strategije za vključitev končnih uporabnikov v projektne aktivnosti (poudarek je na aktivnostih za vključitev vseh občin, ki so se projektu pridružile kot pridružen partner),
– predstavitev komunikacijskih aktivnosti projekta s strani agencije GOLEA, ki je v vlogi vodje komunikacijskih aktivnosti projekta – pripravljenega Komunikacijskega načrta, posodobljene uradne projektne spletne strani, pripravljenih informacij o projektu in njihovih objav na partnerskih spletnih straneh, pripravljenih projektnih predlog, izdelanega projektnega plakata, izvedenih promocijskih aktivnostih na družbenih omrežjih, itd.
Sestanek se je nadaljeval s prezentacijo aktivnosti, vezanih na administrativno in finančno vodenje projekta ter zaključil s sestankom projektnega odbora.
Pretežni del prezentacij in vodenje sestankov sta izvedli agencija APE FVG in agencija GOLEA – t.i. »giver« partnerja, ki imata vlogo prenosa znanj in rezultatov, doseženih znotraj projekta SISMA na t.i. »receiver« partnerje znotraj projekta SISMA plus.
Dogovorjene so bile naslednje kratkoročne aktivnosti: dokončanje posodobitve dokumenta »Scenario definition« ter objava posodobljenega orodja »SISMA SET Tool« in Priročnika za uporabnike konec avgusta/začetek septembra 2021 na uradni spletni strani projekta https://sisma.interreg-med.eu ter pričetek izobraževalnih aktivnosti projekta v mesecu septembru 2021.
Spremljajte nas!